lördag 13 juni 2009

Mjölkstockning

Oj, vad jag är dålig på det här nu... Men jag hinner å andra sidan ingenting... Oscar sover inte så mycket och när han gör det så är det väldigt korta perioder och helst på mig. Men han äter väldigt mycket!
Igår natt vaknade jag av att jag hade ont i ena bröstet. Men jag for iväg på skolavslutning, centum med lunch och shopping och hem till mina föräldrar och fika. Men när jag väl komma hem var jag helt slut och gick och lade mig med Oscar. När jag sovit en stund så tog jag tempen och hade då 38,2 och väldigt ont i kroppen...
Idag känns det lite bättre, vilket är tur eftersom jag ska på bröllop idag. Vi får väl se hur länge jag och Oscar orkar vara kvar. Claes är ju bestman så han lär vara kvar halva natten...

Jenny får massage i Haga parken

Det har hänt jättemycket sen jag skrev sist. Bl annat har vi haft möhippa för Jenny. Det blev jättelyckat! Hon sa ialla fall att hon var nöjd!!! Jag och Oscar var med på delar av dagen. I söndags var vi på Moas dop! Och då passade hennes föräldrar på att gifta sig :-) De var jättefint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar