torsdag 9 april 2009

Nu är jag less på det härr....

Jag är så svullen och har så ont i alla leder så jag klarar knappt av att göra någonting... Sammandragningarna och tröttheten kan jag stå ut med, men det här... Jag har varit svullen med tjejerna, men inte förrens i sluttampen och det har aldrig gjort ont. Så jag ringde mvc igår för att kolla så att det är normalt. Så jag fick komma in och ta urinprov och blodtryck. OCh det såg jättebra ut. Så det är väl alltid något att vara glad för. Bebisen mår ialla fall bra. Idag har jag gått 35 fulla veckor, så då är det 5 veckor kvar till bf och sen 2 veckor till på övertid. Det länns som en hel evighet. Men om jag tänker på allt vi måste hinna göra så känns det som att tiden inte kommer att räcka till... "Sprang" på Täby centrum igår och letade doppresent till Molly och en klänning till Alva. Kom hem helt slut utan varken present eller klänning. Så jag får göra ett nytt försök idag... Jaghar haft en tanke med present, men det strulade ihop sig då affären hade stängt och jag inte fick tag på nätbutiken per telefon. Så då är man tillbaka på ruta ett igen... Nu på fm har jag ialla fall lyckats fixa laxen och få in den i ugenen. Så nu är det bara att vänta och se om det blir bra. Jag har ju lovat att ta med den både imorgon på knytis och till mamma och pappa på lördag. Men den ser fin ut ialla fall. Jag har bara tagit lax och lagt på en plåt och hällt på en blandning av ingefära, limesaft och olja och sen strött på flingsalt och limeskal. Sen ska den vara i ugnen tills den är klar och sen serverar man den kall med någon god kall sås. Det blev en bit lax kvar som jag ska hitta på något med till middagen. Vi får se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar