torsdag 30 april 2009

Sista dan på jobbet!!!

Igår jobbade jag sista dan på jobbet på VÄLDIGT länge!!! Det kändes jättekonstigt, men samtidigt skönt. Våra datorer på jobbet har knappt fungerat alls det senaste veckorna så jag har inte kunnat lämna över så som jag har velat, men det är inte mycket jag kan göra åt.... (Försöker jag i alla fall intala mig och det är också vad alla säger till mig, men det är inte så lätt.) Jag fick en jättefin blomma av mina arbetskamrater som jag ska försöka hålla vid liv. De sa att jag bara behövde ha den levande tills bebisen kommer, sen var jag förlåten. Idag fyller pappa år så vi ska åka dit och fira honom och äta middag. Vi ska gå och titta på brasan i Fresta också. Igår var jag mindre svullen både i fingrar och fötter, men det gör fortfarande jätteont, så det är nog bra att jag är sjukskriven nu. Nu ska jag gå ner och ta en dusch och sen ska jag åka ner till centrum en sväng. Jag ska bara säga till alla barnen som är i Alvas rum och leker först så får vi se om jag får duscha i fred :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar