måndag 6 april 2009

UVGK CUP

Alla duktiga UVGK-hoppare!!!!
Nu är det över!!! Det var jobbigt, men kul! OCh det var värt allt slit. Tävlingen blev jättelyckad både arrangörsmässigt och tävlingsmässigt för UVGK. För Elin gick det jättebra!!! Hon kom 4:a i individuell trampolin och 5:a i synkront. Det är ju inte så kul att komma fyra, men jag tror att så fort hon kommer över det så är hon också nöjd. Hennes bästa placering innan är 8:a. Hoppas att detta gör henne taggad, för nu är det en ny tävling om 1 månad.
Både jag och Elin tvärslocknade när vi kom hem igår eftermiddag, men sen vaknade vi och åt lite mat. Sen satte sig Elin och gjorde några hönor. Jag köpte ett paket från Panduro, när jag beställde rea varor där. Det innehöll allt material och en knapphändig beskrivning... Idaghar hon gjort resten av hönorna. De blev jättefina!!!
Idag har jag, Elin och Alva varit hemma. Vi har pysslat, klätt påskriset och varit ute i det fina vädret. En lugn och skön dag.
Det har även varit Bamsegympa idag. Idag har vi ätit lövbiff med pommes och bea.
Claes åkte till Kalmar imorse och kommer hem imorgon kväll...
Nu sitter Elin med färg i håret som ska sköljas ur snart, förhoppningsvis innan City akuten börjar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar