söndag 3 maj 2009

11 dagar till BF

Det blev en trevlig kväll hos mamma och pappa på Valborg. Pappa fick en hängmatta av oss, som han kan ligga i hela sommaren :-) God mat (som vanligt)! Mellan varmrätt och dessert så åkte vi ner till brasan, det var väldigt mycket folk där. Vi var inte kvar så länge för det var jättekallt. När jag skulle gå ner för backen till själva brasan så vek sig mina fötter och jag föll handlöst... Men det gick över efter en stund.
Jättetidigt på fredag morgon så åkte Claes iväg, han skulle iväg på svensexa för Albin!!!
Jag och tjejerna gick och pysslade lite härhemma. Elin bakade, Alva och jag fixade lite presenter och så var vi ute en hel del. Det var så himla fint väder.
På kvällen åkte vi till Åkersberga så att Elin fick träna. Vi var inte hemma förrens sent och då somnade Alva på en gång.
Lördag morgon lämnade jag Alva hos grannarna redan före 9. Hon skulle med dem på kalas vid 11 och jag var tvungen att åka.
Jag var i gympahallen vid nio och satt där till strax efter 18. Det var skittråkigt! Jag ska aldrig mer åka på en tävling och "bara" vara mamma. Det är hur tråkigt som helst.
Men det var kul ändå för det gick bra för våra hoppare! Elin hoppade jättebra och kom på 4:e plats!!!! Jättebra, men hon var inte så nöjd. Det är ju aldrig kul att komma 4:a...
Nu ska jag gå ner och göra frukost. Sen har jag två mål för den här dagen: att få igång mina händer och fötter så att jag kan använda dem och att få bort det mesta av dammet i vårat hus :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar