torsdag 14 maj 2009

BF idag!!!

Jaha, så var den 14 maj här!!! Kommer förmodligen att bli en väldigt lång dag... Det har redan börjat. Med alla som ringer och kollar vart man är. Och så lär det hålla på i två veckor till. Men var lugna, vi lär höra av oss om något händer :-) Nu har jag varit upp och ätit frukost och hade tänkt att passa på att klippa mig innan bebisen kommer, men jag får så ont så fort jag rör mig, så jag har krypit ner i sängen igen. Igår tog jag mig till Barkarby för att leta skötväska. Och sen var det fixardag på dagis. Fick jätteont och kraftiga förvärkar så jag fick ligga i sängen från 17 och hela kvällen/natten. Hade ont hela kvällen men sen gick det över och jag har fått sova i stort sett hela natten. Om jag visste att det ledde till något så skulle jag upp och röra på mig. Men om jag bara får ont och sen händer inget så kan det lika gärna vara... Nu ska jag vila lite och så får vi se sen om jag är piggare/gladare och orkar hitta på nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar