torsdag 7 maj 2009

Skadad hand...

Min söta gudotter!!!
I söndags så lyckades jag få bort en hel del damm, innan det var dags att ta en dusch och åka ner till hallen för fotografering. När jag kommit ut ur duschen och stod och torkade mig så ringde telefonen, det gick fram en väldigt massa signaler och jag blev mer och mer orolig. Elin var i Åkersberga och tävlade i DMT, så jag fick för mig att hon hade minst brytit benet. Jag sprang till telefonen, men hade inte hunnit torka mig ordentligt så jag halkade i hallen. Försökte rädda magen och det slutade med att jag slog i handen ordentligt... Tur att ingen var inne, jag kan tänka mig synen av en höggravid naken kvinna i en blöt hög i hallen!!! Ingen vacker syn :-) Claes fick hjälpa mig att linda handen och lägga på ispåse, men jag bara skrek för det gjorde så jä-la ont. Vi bestämde oss för att åka in t ill akuten så att de fick titta på handen. Men först skulle vi få iväg Alva med grannarna till fotograferingen. Vi satt på DS i ca 5 timmar, men som tur var så var inget av. Jag fick smärtlindring med mig hem och en tubigrip på handen. I måndags som var min första dag som sjukskriven (och med skadad hand) så kan man ju tycka att jag skulle vila... Men jag har kommit på att jag inte vet hur man gör... Så jag åkte till Ica Maxi på fm och storhandlade. Det gick gansla bra fram till dess att jag kom till kassan. Då var det inte så lätt med stor mage och bara en hand. Jag lär inte göra om det... Alva och Moa poserar!!!
Alva var ledig i tisdagas så på dan var hon och lekte med Måns medans jag var iväg med pappa och tittade på farmors hus. Och på em åkte vi till Michelle och hälsade på henne och Mila. Catarina, Moa, Jenny coh Molly var också där. Så nu längtar jag äånnu mer efter bebisen n'r man sett alla små på nära håll.
Nu är jag less på det här!!!! Nu får bebisen komma!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar