fredag 8 maj 2009

Trött fredag!!!

Har vaknat av onda värkar inatt igen... Men det blir bara två eller tre innan det lälgger av. Nu får det antingen sätta igång eller lägga av. Så här vill jag inte ha det. Samtidigt så vet jag att det var så här med tjejerna i flera veckor. Pust! Har tagit det ganska lungt idag. Men jag har ändå hunnit skura badrummet, tvätta några maskiner och lite så... Vid 12-tiden kom det en tjej för att titta på brudklänningen. Vi har lagt ut den på blocket nu. Men hon kunde tyvärr inte ha klänningen. Så nu håller jag tummarna för en annnan tjej som ska komma i nästa vecka. Skulle vara jätteskönt att få den såld!!! Jag har varit hos BM idag. Det var inte så kul... Magen har inte vuxit som den ska så jag ska få göra ett tillväxt ultraljud. Jag vill inte det, jag vill ju att barnet ska komma ut!!! Sen skrev hon en lapp till bvc om att jag ska få barn, så att de vet vad som väntar. Då skrev hon att bf är den 14 maj, men att jag förmodligen går 14 dagar över tiden.... Det är inte sånt jag vill höra just nu!!! Till middag åt vi vårrullar med dipp till förrätt och till varmrätt så gjorde jag kycklingspett med jordnötssås och ris. Det var jättegott, men såsen var jättestark. Nu har jag tittat på Så ska det låta med Alva. Claes tittar på hockeyn. Elin har en kompis här som ska sova kvar. De ska på läger imorgon, så de blir hämtade 07.15. Nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas att jag antingen får sova hela natten eller får ordentliga värkar så att det är dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar