tisdag 19 maj 2009

Träningsvärk

Idag har det känts som att jag har sprungit ett antal maratonlopp och att all träningsvärk kom idag. Det bultar och värker i hela kroppen. Jag har fått sova ganska bra inatt också. Han vaknar bara ett par gånger per natt och vill ha mat. På fm har jag bara tagit det lungt och försökt att vila. Claes hämtade Alva på dagis och var iväg och handlade och sen kom Jenny, Ronnie och Molly och hälsade på. Vi käkade (vitlöksfisk och färskpotatis) och sen åkte grabbarna (inte Oscar) iväg och tittade på damfotboll. Elin stack iväg på träning och vi andra fikade och mös med barnen. Molly såg helt plötsligt jättestor ut. Hon är så himla söt och skrattar och bubblar mest hela tiden :-) Nu har jag suttit och tittat på tv ett tag så nu är det dags att flytta in i sovrummet och ge Oscar lite mat innan jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar