tisdag 12 maj 2009

Så uttråkad!!!

Nöjda barn på pizzerian!
Idag hade jag bestämt mig för att inte gå upp sängen förrens bebisen kommer!!! Men det kan ju bli ganska jobbigt att ligga i sängen i 17 dagar... Plus att jag blev hungrig, så jag var tvungen att gå upp och någon måste ju hämta Alva på dagis... Men jag har legat mesta delen av dagen och det var ganska skönt. Igår fick jag brudklänningen såld! Jag fick så mycket som vi begärt för den och hon passade jättebra i klänningen så det var kul! Sen var jag på Klockvägen och hämtade lite saker som jag valt ut. Det var avslutning på gympan! Alla barnen var jätteduktiga! Efter gympan gick vi ner till pizzerian och åt tillsammans med grannarna och brorsan med familj. Det var rörigt men väldigt trevligt. Nu har jag precis varit och hämtat posten och jag har fått kallelse till UL den 20 maj... Det känns inte så kul! Inte för att det har någonting med när bebisen kommer att göra, men det känns så nedslående bara...

Elin hjälper till att plantera!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar