söndag 22 februari 2009

Helgen

Jaha så var det redan söndag igen. Just nu sitter jag och gör ingenting. Alva har precis kommit in efter att ha varit ute i snön och lekt. Såg jättemysigt ut.
Om ett par timmar kommer nog mina föräldrar med Måns (katten). Vi ska vara kattvakt ett par dagar medans de reser bort. Det ska bli riktigt mysigt. Och då kommer Elin redan idag idag oxå. Så det har mycket gott med sig :-)
I torsdagskväll efter att jag hade skrivit hade jag jättemycket sammandragningar och de gjorde väldigt ont, så det ska bli skönt att få komma till bm och doktorn i veckan och kolla upp så att allt ser ok ut!
I fredags så hade vi träff med tjejklubben på kvällen. Vi träffades på Dansens hus och skulle se en dansuppvisning. Den var verkligen annorlunda, det var ingenting jag skulle ha gjort i vanliga fall. Det var väldigt modernt, så pass att man inte förstod så mycket av det. MEn det var jättekul att ha varit och sett det ialla fall. Efter det så gick vi till Sahara och åt Libanesiskt. Jättegott!!! Det var trevlig att träffa alla igen. Det var många som var borta den här gången, men det gjorde inte så mycket för då hann man prata med alla.
Igår städade vi på fm och sen åkte vi till Naturhistoriska museét tillsammans med Albin, Madde, Hugo och Elliott. Det var trevligt och jag tror att barnen uppskattade det väldigt mycket. Sen åkte vi hit hem och åt middag. Vi bjöd först på en drink och till det minivårrullar och manchegoost. Till förrätt blev det en blomkålssoppa med tryffel och fläsk, till varmrätt en torskgryta med pressad potatis och som avslut en tobleronemousse. Det blev riktigt bra!
Sen slötittade vi på melodifestivalen och spelade Buzz. Men vid 1-tiden var jag så slut så jag var tvungen att gå och lägga mig en stund. Men jag hade lovat att skjutsa hem gästerna så jag gick upp efter ca 45 min och körde dem.
Men nu på morgonen har Claes varit jättesnäll och låtit mig få sova jättelänge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar