söndag 22 februari 2009

Kattvakt

Vid 2-tiden kom min pappa hit med deras kattunge, Måns. Så nu har vi en galen katt i huset ända till ons morgon. ALva kan inte riktigt förstå att han inte vill leka hela tiden... Men de två far omkring som jag vet inte vad härhemma. Så nu är ialla fall Alva trött. Elin tog över pch leker lite med Måns nu så snart är han också trött.
Lägger in ett "fint" kort på Alva och Måns (Alva har valt sina kläder själv idag...).
Jag var och hämtade Elin på em och sen skjutsade jag mamma, pappa och några vänner till dem till Frihamnen, de skulle till Riga. När jag kom hem så hjälpte Elin mig att laga Kinainspirerad kyckling med cashew och ris. Det var gott, det var länge sen vi åt det.
Nu är det dags att lägga vissa valda delar av familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar