torsdag 19 februari 2009

Ledig dag!!!

Passade på att ligga och dra mig imorse, medans Alva lekte alla möjliga lekar runt om mig. Sen blev det sen frukost och lite städning innan vi åkte och hälsade på farmor. Vi hämtade mamma och åkte till kondiset och köpte fikabröd först. Det var kul att träffa farmor idag, hon var på bra humör och var helt med på banan. Skönt!!! På vägen hem var vi och handlade och hämtade mitt paket från buzzador. Denna gång ska jag prova ett nytt kaffe. Så paketet innehöll 6 st 500g kaffepaket. Mamma fick ett med sig hem på en gång. Claes och jag ska provsmaka snart... När vi kom hem så lekte Alva med en kompis uppe i hennes rum (såg ut som ett bombnedslag efter ett tag...) medans jag försökte städa och beställa varor från Panduro. Fick nämligen deras rea-katalog idag. Många saker kostade 5:-, men jag insåg efter ett tag att många 5:- saker blir ett ganska stort belopp till slut ialla fall. Men, men nu har jag beställt en hel del scrapbookgrejjer och lite pärlor till Elin. Jag har haft jättemycket sammandragningar på em/kvällen. Det gör ont och är obehagligt. Jag ska nog prova att ta en alvedon och se om det blir bättre. Claes kom precis hem efter att ha spelat badminton så nu ska han äta medans jag ska lägga Alva. Jag gjorde potatismos och italienska färsbiffar idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar