onsdag 18 februari 2009

Pust, den här veckan har börjat stressigt. Det har varit full fart både på jobbet och hemma. Men som tur är så är jag ledig imorgon! Det enda jag har planerat in då är att åka och hälsa på farmor. Jag har inte haft tid sen jag blev frisk och det är ju ett tag sen hon flyttade till hemmet nu. Men som sagt så imorgon ska jag döva mitt dåliga samvete och åka dit. För även om hon inte kommer ihåg det sen så gör jag det ialla fall... Snabb sammanfattning av dagarna som varit: söndag em, fika hos Anders och Birgitta, middag hos mamma och pappa (pizza och thai take away). Mån, Kom upp i tid en måndags morgon!!! Hurra! möten hela dan på jobbet, sen hem och börja med maten (köttbullar och makaroner) då Alva och jag äter innan gympan. Sen var det dags för Bamsegympan. Det är så himla kul att se hur barnen utvecklas och hur kul de tycker att det är. Tis, åkte först till labb och lämnade urinprov då bm trodde att mina sammandragningar kan bero på urinvägsinfektion, sen jobbet, med möten hela dan igen. Hämtade Alva kl 16, åkte hem och påbörjade maten (fläskfilé i chutneysås och ris). Claes kom hem och vi åt lite snabbt för sen åkte jag ner till hallen och tog trampolinträningen. Insåg att jag inte är så smidig när jag försökte hoppa upp på trampolinen som jag brukar... När jag kom hem så hade Claes varit och hämtat min nya telefon jså jag försökte förstå mig på den, men utan resultat. Men den är ialla fall snygg!!! Ska se när jag orkar titta mer på den... Idag har det varit smått kaos på jobbet. Men när vi kom hem så gick Alva in till grannen så nu ska jag snart se vad jag kan hitta på för mat idag. Claes är på hockey och kommer inte hem förrens sent. Känner mig nöjd för mitt i allt detta har jag lyckats skriva och maila ut en del saker som jag lovat till UVGK cup och andra tävlingar.

Har haft en del sammandragningar under dessa dagar, men har inte riktigt haft tid att vila... Men jag ska försöka bli bättre på det nu :-)

Såg att det är säsongspremiär på Greys ikväll + GE galan så då ska jag nog kunna ligga stilla i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar