onsdag 11 februari 2009

Ledig dag!!!

Idag är jag ledig, så efter att ha dragit mig i sängen till strax före 9 så gick jag upp och gjorde frukost. Nu sitter Alva och tittar på en barbie-film och jag sitter och försöker skriva på en guide för alla ledare och kommittéledare i klubben. Det är inte lätt alls... Det är mycket lättare att göra om saker än när man ska skapa från grunden... Men jag tänkte skicka ett utkast till några av de nya ledarna vi ha och fråga vad de hade behövt veta i början. Jaja, det hela ska inte vara klart förrens i mars så jag har en stund på mig. Elin ringde imorse, så Alva och jag ska träffa henne kl. 13 i centrum och sen åker vi till stinsen. Hon fick nästan bara presentkort när hon fyllde år och nu vill hon shoppa :-) Så jag ska passa på att vila lite nu på fm så jag orkar ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar