onsdag 11 februari 2009

Shopping

Alva och jag mötte upp Elin i Väsby centrum vid strax efter ett idag. Tittade i NewYorker och sen var vi med henne hos optikern. Sen åkte vi till stinsen och där var vi fram till 18.45! Jag och Alva tog en drickapaus och sen kom Claes och då gick vi och åt allihop, men annars sprang vi i affärer... Sen skjutsade jag Elin direkt till träningen. Själv hann jag hem och skicka några mail, hänga en maskin tvätt, plocka in i diskmaskinen och annat smått och gott. Vid nio var det dags att hämta henne igen. Nu har vi packat upp alla Elins kassar och hon har lagt sig i sin säng och tittat lite på sin nya tv innan det var dags att släcka. Claes har gått in till grannen för att titta på fotboll, och jag ska krypa ner i vår nybäddade säng (tack Claes!). Ny dag och nya utmaningar imorgon! (Bl a har jag lovat tjejerna att vi ska göra Alla hjärtans dag kort, så vi var en sväng och shoppade på panduro idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar