torsdag 12 mars 2009

En helt vanlig torsdag

Var trött imorse, men kom ändå iväg i tid... Väl på jobbet så märktes det att jag var ledig igår. Hade en hel hög med mail och annat att ta hand om. Jag hinner verkligen inte med det jag ska... Undra när jag ska komma ikapp? Jag har ju ingen lust att lämna över när det är kaos. Jaja, i värsta fall får jag väl tokjobba nån vecka och ta ut det i ledighet nån vecka innan bebben kommer. Min plan är att jobba till den sista april och sen får jag se, men då kanske jag kan ta ut en massa komp fram tills det är dags. Någon dag när jag orkar så ska jag läsa på vad som gäller ang. semester när man är föräldraledig. Jag har frågat men ingen på jobbet vet. På vägen hem från jobbet så stannade jag och tankade. Jag höll på att bli galen på alla som var före mig och som inte vet hur man beter sig på en bensinmack. Men till slut så fick jag tanka och åkte vidare och handlade. Efter att jag hämtat Alva åkte vi hem och mös i soffan en stund. Hon var jättetrött och har varit det ett par dar nu. Hoppas att hon inte håller på att bli sjuk för Claes åker till Tyskland på sön och jag verkligen inte vara hemma nästa vecka... Till middag idag blev det gratinerade pastarullar som jag fyllt med philadelfia, skinka, soltorkade tomater och basilika. Till det blev det sallad och baguette. Efter middagen blev Elin hämtad av min mamma, de skulle iväg på kurs. De ska lära sig att skära grönsaker och frukter på thai-vis. Det är tre gånger á 2,5 timme. Så nu litar jag på att hon ska dekorera borden hädanefter när vi har gäster. Nu har Claes precis kommit hem efter att ha varit och köpt en dator till Elin och hämtat min nya telefon. Så nu sitter vi här som värsta nördarna och "teknikar" oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar