tisdag 10 mars 2009

Idag var det snöstorm när vi vaknade! Jag kom iväg i god tid, men blev stående länge pg av en trafikolycka. Jag hade "utvecklingssamtal" med min chef kl 08.30 och det var precis så jag hann i tid. Det gick jättebra och det kändes bra när jag gick därifrån. Retsen av dagen var lika stressig och kaosig som gårdagen. Tur att jag är ledig imorgon! Kom inte iväg från jobbet förrän ganska sent, men jag hann ändå åka och handla innan jag hämtade Alva. När vi hade skottat oss fram till ytterdörren var jag helt slut och gick och lade mig och vila ett tag. Sen var det dags för matlagning, stekt falukorv och råstekt potatis. Claes var snäll och skjutsade och hämtade Elin på träningen så kunde jag diska och vila. På fredag är det bara 8 veckor kvar innan bebisen är beräknad och vi har inte förberett något alls... Så nu ska jag börja bli uppstressad av det också... Men jag ska nog börja titta lite på vagnar, så jag vet vad jag är ute efter. Sen får vi se när vi hinner komma iväg och titta tillsammans. Snart hoppas jag för annars blir det nog för sent...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar