söndag 15 mars 2009

Lördag + Söndag

Hittade varken byxor eller något annat kul i Barkarby. Vi tittade på en hel del vagnar och fick lite tips och råd. Men inte blev jag klokare av det... Eftersom jag kommer att gå en del fram och tillbaka till dagis och dit är det bara grusväg, så behöver vi en vagn med lufthjul och då finns det inte så många att välja emellan. Plus att jag tycker att alla vagna ser så konstiga ut. Claes säger att jag måste inse att det har hänt endel på vagnfronten sen vi tittade sist. Men jag tycker ju att vagnarna ser osäkra ut... Jaja vi får se hur det här slutar. De flesta vagnarna är det ändå 12 veckors leverans på. Så vi är alldeles för sent ute oxå... När vi kom hem så var jag helt slut och tvärslocknade en timme. Sen åkte vi hem till mina föräldrar och fick jättegod mat. Elin tittade på hela melodifestivalen (utom Snälla, snälla... för då gick hon ut) och vi andra gick och satte oss och tittade på omröstningen. Resultaten blev inte alls som vi väntat oss... Vet faktiskt inte vad jag tycker om resultatet. Kanske är det bra med ett så udda nummer. Det är kanske det som krävs ute i europa nu. Idag fick jag sova ganska länge, sen skjutsade jag Claes till Arlanda, han åkte till Tyskland och kommer inte hem förrens på tor. Sen kom Claes föräldrar över med en hel påse med kläder till Alva. Hennes farmor var visst lite shoppingsugen igår. Alva blev jätteglad! Det var flera kläder med Hello Kitty på :-) Så sen åkte en ny klänning på innan Mange, Jeanette och barnen kom hit och tog en fika. De kom egentligen för att hämta Alva, men kom in och lämnade massor av bebissaker som jag ska titta igenom nån dag. Sen åkte de iväg och Alva följde med. De skulle först träffa mina föräldrar på restaurang och sen skulle de hem till dem och leka och sova. Jag hämtar både Alva och Jennifer där imorgon efter jobbet och tar med dem till gympan. Sen åkte Elin och jag till Kista och tittade i affärer, åt middag och gick på bio. Vi såg "borta bäst, hemma värst". Det var absolut ingen Nilla film... Men den hade sin poänger och Elin tyckte att det var bra. Och det var ju det som var huvudsaken. Nu har jag så svullna ftter att det bara bultar i dem, så nu ska jag gå och lägga dem i högläge och försöka sova lite. För imorgon är det full fart på jobbet igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar