torsdag 19 mars 2009

Grym konsert!!!

Nu ikväll har jag varit och tittat och lyssnat på Rebecka Törnkvist! Det var jättebra!!! Hon var på mitt jobb och spelade. Coolt! Jag får nog ta och köpa hennes senaste skiva. Hon hade två killar med sig på scen, varav den ena gjorde två solonummer. Grymt bra det oxå, måste ta reda på vad han heter och hålla koll när han släpper sin skiva. Alva vaknade två gånger i natt och kräktes, men sen har hon sovit och hon blev lite sur på mig imorse när hon inte fick äta vad hon ville till frukost... Hon har ialla fall inte kräkts något mer och fått behålla det hon har ätit. Vi åkte iväg vid halv tre och hämtade Claes på Arlanda. När vi kom hem så bytte jag bara bil och åkte iväg till jobbet. Jag hann jobba i ca 1,5 timme innan det var middag (tacos) och sen konsert. På vägen hem stannade jag i Märsta och handlade lite. Och då insåg jag att vissa av mina fördomar mot märstabor stämmer. På affären var det jag (som köpte mjölk och yoggi) och resten killar/gubbar som köpte folköl och tobak.... Nu ska jag gå och lägga mig för Claes ska vara hemma imorgon så att jag får jobba. Det vore bra om jag är på jobbet tidigt, för jag måste gå tidigt. Vi har UL på KS imorgon kl 14.00. Då ska vi kolla hur bebisen växer och hur moderkakan ligger. Hoppas att allt ser bra ut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar