onsdag 11 mars 2009

Ledig dag

Jag gick upp med resten av familjen imorse. Plockade ur och i diskmaskinen, stoppade i en maskin tvätt och satte mig sen och tog en lång frukost. Sen hann jag dammsuga och skura toaletten innan jag blev trött och fick sammandragningar. Då satt jag en stund vid datorn och sen var det dags för lunch. Efter lunch var det dags att hämta Alva på dagis. Sen var vi och handlade. Framåt em var jag så trött så jag gick och lade mig och tvärslocknade. Elin har haft prov i simning och skridskor idag, så hon var oxå helt slut. Men hon lade sig på köksgolvet och somnade där. Alva var jättesnäll och hämtade filt, kudde och en bok som hon läste för Elin på golvet. Vid 16-tiden kom Jenni och fikade och strax därefter kom pappa också. Pappa ska påbörja en ny cellgiftsbehandling imorgon. Den ska pågå i ca 15 veckor. Hoppas att han inte mår lika dåligt denna gång osm han gjorde sist. Jag har så mycket sår på tungan just nu att jag knappt kan äta eller dricka. Jag är i valet och kvalet om jag ska kontakta någon läkare eller inte. Jag hoppas hela tiden att det ska bli bättre, men jag har haft såhär bra länge nu och det blir bara värre... (Middag idag: lax i ugnen med feta och fänkål och hemlagat potatis mos) Nähä, dags att gå och lägga sig. Jobb imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar