torsdag 26 mars 2009

Ledig torsdag!!!

Har vaknat flera ggr inatt av att mina händer domnar bort. Inget kul allls...
Sen har mina händer och fötter varit otroligt svullna hela dagen. Jag kunde knappt krama ur en tvättsvamp pga av svullnad. Kul att gå så här i två månader!!!!
På fm så har Alva pysslat med färger och penslar och svmpar. Hon gjorde några fina teckningar innan hon ledsnade och satte sig och spelade dataspel. Jag har fixat lite här hemma och tittat på tv... Har haft ont så jag behövde vila.
Efter lunch kom Jessica hit och då gick vi ut på en promenad. alva cyklade. Det var skönt att komma ut lite. Sen gick vi hem och åt våfflor.
På em har Alva lekt med kopisar och Elin har pluggat till sitt spanska prov som hon har imorgon. Själv har jag gjort någon sorts kinainspirerad lövbiffsgryta med ris. Den blev godkänd av testpanelen som idag bestod av Elin, mig själv och två fyra-åringar. Senare åt även Claes och pappa av den och godkände...
Efter maten åkte Elin iväg på kurs, det var sista gången idag. Så nu längtar hon tills vi ska ha fest så att hon får dekorera borden.

Det var inte bara vackert! Det var gott också...

Själv åkte jag till sjukhuset med grejjer till pappa som blev inlagd idag. Han har ett brott i överarmen och skall opereras imorgon. Håller tummarna för att det ska gå bra!

Nu ska jag gå och lägga mig för även om det har varit en ganska lugn dag, så har den varit händelserik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar