söndag 29 mars 2009

Söndag

Idag har jag verkligen tagit det lungt! Det har varit skönt, men inte vet jag om jag mår bättre nu...
Jag har fått en del jobb vid datorn gjort ialla fall. Skickat iväg lite anmälningar till tävlingar osv. Sen har jag hunnit tvätta och diska lite också.
Alva och Claes var på Knytte imorse och när de kom hem gick Alva ut och lekte på baksidan. Under vår gungställning är det bara lera. Så hon kom in efter ett tag när hon hade trillat från gungan...

Efter den leken blev det badet för Alva och tvättmaskinen för kläderna...

Vi åt en sen lunch, bestående av makaroner, köttbullar och korv. Sen gick Alva till en kompis igen och Elin åkte på träningen.

Mamma hade efter mycket om och men pratat med pappa och han ville ha besök, så vi åkte dit. Han har blivit opererad idag, men inte träffat någon läkare efteråt så han vet inte riktigt vad de gjort. Men han hade jätteont nu på kvällen. Hoppas att det blir bättre imorgon och att han får komma hem. Det är ju inget kul att ligga där. De har ju koll på honom i alla fall då han regelbundet åker in och tar prover och annat. Jaja vi får avvakta och se vad de säger på ronden imorgon.

Jag var hemma igen vid åtta-tiden så då gjorde Elin, jag och Claes "club sandwich á la Gösgränd". De blev jättestora... Claes (som brukar vara stor i maten) orkade inte äta upp sin, men både Elin och jag lyckades trycka i oss hela... Det är väl vi som växer i den här familjen just nu.

Nu är det sovdags för länge sen. Men jag har ingen lust att lägga mig, för så fort jag sätter mig i soffan eller läkgger mig i sängen så får jag så ont i ryggen att jag inte vet vart jag ska ta vägen...

Men jag får väl prova ialla fall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar